Checklist voor verhuizen
Bij een verhuizing zijn er veel punten waaraan u moet denken. Om u te kunnen ondersteunen bij uw verhuizing, hebben we een overzichtelijke checklist gemaakt met de onderwerpen die u niet moet vergeten. Begin vroegtijdig met de voorbereiding.
Dingen zoals het opzeggen van een huurwoning, registratie bij verzekeringsmaatschappijen of kantoren, het coördineren van afspraken met de verhuurder, maar ook het aanschaffen van materialen en transportmiddelen moet u in de komende drie maanden regelen. Bovendien is een verhuizing een goede gelegenheid om de kelder, zolder of opslag weer grondig uit te ruimen. Zodra u een bestelwagen heeft gehuurd, kunt u alles wat weg kan alvast naar het grofvuil brengen. Onze checklist helpt u bij de planning en uitvoering van uw verhuizing. Van de beslissing om te verhuizen tot het betreden van uw nieuwe woning.
<-terug
Georganiseerd zelf verhuizen
Servies, boeken, kleding, papieren... Bij een verhuizing verdwijnt uw hele hebben en houden in dozen en wordt naar uw nieuwe huis gebracht. Dan is de grote vraag bij het uitladen van de verhuiswagen: 'Naar welke kamer moet deze doos?" Om u te ondersteunen bij het organiseren van de verhuisdozen, bieden wij u namens Mulder autoverhuur & leasing "verhuisetiketten" aan, die u gemakkelijk zelf kunt afdrukken.
Daardoor kunt u na de verhuizing uw favoriete zaken snel weer terug vinden. We raden u aan het etiket van de dozen leesbaar en netjes te beschrijven.
Nu downloaden: Verhuisetiketten downloaden (pdf)
We hebben het juiste voertuig voor al uw plannen. U kunt uw bestelbus of verhuiswagen online of telefonisch reserveren. Bel ons, wij helpen u graag: (072) 20 29 056 of reserveer direct via onze website.
<-terug