Blog: Wat vinden klanten van Mulder autoverhuur?
Hierbij een recensie, en niet zomaar een, die ik een poosje terug mocht ontvangen.
“Echt een aanrader! Voor de verhuizing een grote verhuisbus gehuurd hier. Zeer vriendelijk geholpen en goede uitleg ontvangen (telefonisch al direct). De verhuispakketten zijn super handig, we hadden meteen alles wat we nodig hadden. Daarnaast ook nog eens heel flexibel omdat we in nood wat aanpassingen hadden laatste moment. Kortom vriendelijk, flexibel, top service!“
Naast het feit dat ik heel blij word van deze woorden geeft deze recensie vooral goed weer hoe ik mijn bedrijf wil runnen. Ik wil niets liever dan de verwachtingen van de klant die een auto of bus huurt proberen te overtreffen.
Niet gewoon je ding doen, maar het beter willen doen. Dan worden klanten pas echt enthousiast over je bedrijf! Dit lijkt heel logisch en normaal, maar er zijn helaas talloze voorbeelden in onze dagelijkse praktijk waar dat wel eens anders gaat.
Er wordt weleens gezegd dat we in Nederland een “6-jes cultuur” hebben. Ik doe daar niet aan mee. Ik wil een 8 of een 9 en klanten die mij willen aanbevelen. Door een mooie recensie te schrijven. Kan niet mooier toch?
Ik nodig u van harte uit de meer dan 100 recensies op mijn google eens na te lezen. Zegt meer dan genoeg denk ik.
Tuurlijk we hebben ook regeltjes en procedures. Daar hebben we allemaal mee te maken. Ook dan blijft het leuk dat er ondernemingen zijn die vanuit de klant denken. Wat zou een klant hiervan vinden? Dat zou telkens de centrale vraag moeten zijn. Met die vraag in mijn hoofd blijft het leuk om de bovenstaande recensie (en die 99 andere) te lezen.
Doe er uw voordeel mee!
Peter Mulder