Wij verstaan onder service:
“Service is het altijd en overal klaar staan voor de klant en de klant helpen ongeacht de vraag. Service is klaar staan voor de klant, ook wanneer er een keer geen product verkocht kan worden. Service is verder gaan dan standaard procedures”.
Normale Service
Voorbeelden van service die we normaal vinden zijn:
- proactief advies geven
- "geen probleem" mentaliteit
- afspraak = afspraak
- noodnummer dat 24 uur per dag bereikbaar is.
- zeer ruime annuleringstermijn (kosteloos)
- bellen naar een 'goedkoop' regionaal nummer
- een alternatief bieden wanneer wij het gewenste product niet kunnen leveren
Wij zetten ons elke dag in om deze service aan u te verlenen.
Er is meer, want bij onze autoverhuur leveren we nog een aantal extra vormen van service. Naast onze unieke gratis Basis Service hebben we ook Haal- en Brengservice met aftankservice. Deze vormen van service maken het auto huren tot een belevenis waar u mee thuis (of op de zaak) kunt komen.
<-terug
Basis Service (gratis)
- 24-uurs bereikbaarheid bij pech
- ruimte op de bus voor uw reclame!
- versnapering voor onderweg
- leen ijsvrij raamdoek
Brengservice
Het voertuig wordt met een maximale reisafstand van 20 km bij u op locatie gebracht, zodat u deze niet hoeft af te halen. Wel zo gemakkelijk toch?
Haal- met aftank service
Het voertuig wordt met een maximale reisafstand van 20 km bij u op uw locatie afgehaald, zodat u deze niet hoeft terug te brengen. Daarbij wordt het voertuig voor u afgetankt. Brandstofkosten worden verrekend.
<-terug